Kezdőlökés

2014.10.01 08:03

Ami kicsapta a biztosítékot, és ami miatt úgy éreztem, hogy ezeket igenis világgá kell kürtölni az a következő. Több éven kersztül figyeltek u.n. titkosszolgálati eszközökkel. Az év tavaszán lejátszottam az egyik ilyen videó felvételt a bíróságon, ahol a jelen lévő közel 50 ember a saját szemével látta, hogy bár a felvételen én vagyok, a felvétel alatt viszont egy női hang beszél, majd egy másik férfi, majd megint én, miközben a képen egy harmadik férfival vagyok látható. Mint egy narrátoros Clint Eastwood film. Teljesen nyilvánvaló ez egy hamisított bizonyíték volt, mindenki látta. (Sajnos nem tehetem itt közzé, mert mások is vannak rajta, de a jegyzőkönyvben szerepel.) Ezt firtató kérdésünkre, hogy talán meg kéne vizsgálni ki, mikor, milyen céllal hamisította meg a felvételt, és az ügyészség egy nyilvánvalóan hamis felvételt miért terjesztett elő bizonyítékként azt a választ kaptuk a nyomozóhatóság és az ügyészség különböző szerveitől: (idézet) ".... azok hitelességéhez kétség sem férhet...." illetőleg" .....büncselekmény gyanúja nem merült fel ........" Azaz:  amit ott látott a bíróság, a védők, a terheltek, az NINCS! Na erre varjál gombot!