Első Igazságos hozzászól

2015.01.21 11:49

 

Na szóval kedves pajtások, két téma kivesézését ígértem, hát nosza itten az egyik:

link: www.bama.hu/baranya/kozelet/egyetemi-vesztegetesi-per-harom-ugyvedet-kizartak-591346

azaz : "I. Gábor pere Győrben zajlik, most a mai fejlemény, hogy három ügyvédet kizártak, mert a PTE-n óraadóként oktatnak, így elfogultak lehetnek. Mindezt három év után." írja a cikkíró, akinek a neve nem derül ki, ezért elneveztem C. Író-nak.

Gondolom az „I.Gábor” rövidítésben az  I. vagy római számot takar, vagy más rövidítés, azaz  :  Első, és/vagy Igazságos Gábor. Ez az egyik lehetőség.

Vagy nem én vagyok a nevezett személy,  mondjuk az is lehet. De ha mégis akkor jelezném, hogy van ám nekem nevem, amit nem szégyelltem sem amikor az egyetemen dolgoztam, sem előtte, sem akkor mikor a bátor kommandósok 40-es csoportba tömörülve, halált megvető bátorsággal kirángattak az ágyamból, sem most. Nincs rá okom. Erről ennyit.

Másrészt, ha mégis rólam (azaz Első Igazságos Gáborról) írta a cikket, akkor jelzem ,  hogy ez nem az én perem, hanem még további 26 emberé.

A hírnek – ha ez egyáltalán az – persze van egy tartalmi eleme is, erről majd később.

Addig legyen elég ennyi.

Üdv: Első Igazságos Gábor (A Író)