Fucking hates me

2015.01.18 21:34

Hát nem szép dolog ez..... annyira elhanyagoltalak titeket, hogy már-már nagyon.... tulajdonképpen nem is akartam már lószart se írni ide

Mért nem? Azért , mert úgy voltam vele tavaly decemberben - mikor kicsit ráértem - hogy írok ezt azt, mert nekem az megy ti meg szeretitek.

Csakhogy történt egy furcsaság: elkezdtem írni, és az az érzés támadt fel bennem, hogy azok az emberek akikről írok ezt-azt (persze mind kitalált személy, na persze hogy) azok még csak annyit sem érnek, hogy elvesztegessek 20 percet az életemből rájuk.

Egyszerűen annyira senkik, hogy nem nagyon van mit írni róluk. 

De nagyon megbántódtatok, és kértétek hogy ez ne legyen így a jövőben, mert akarja a nép irigyelni a betüt.

Ám legyen....

Folytatom hát Simon és Garfunkel történetét, szemeszgetünk aszaltszilvát mustáraal, miazmás. Úgy most kedvem is szottyant rája.

Addig is bemelegitőnek:  www.youtube.com/watch?v=VbgT70vuyAQ

(nem mindenkinek játssze le ezt a videót, annak itt egy másik link : www.youtube.com/watch?v=BYE4CVhVkhw (a dalban cenzorázva van egy rész, nos uncenzored : she fucking hates me)

Pusszantás mindenkinek, a holnapi viszon-lángos

A Író