I will back

2015.01.20 20:26

Valami miatt megéreztem én, hogy újra kell nyitni ezt a kis blogot....

Olyan fáradt vagyok mint egy dög, most értem haza a három folyó városából. Úgyhogy csak ízelítő: 

Egyrészt: meg volt idézve az egyetem egy magasabb vezető beosztású dolgozója (francot se mondom meg kicsoda, úgyis rájössz ha akarsz egy kis  kutakodás után), olyanokat mondott, hogy majdnem letettem a hajamat. Tanuként, igazmondási kötelezettség mellett. Hö-Hö....

Másrész: www.bama.hu/baranya/kozelet/egyetemi-vesztegetesi-per-harom-ugyvedet-kizartak-591346 (mivel volt már olyan, hopgy egy link mögötti cikk egyszercsak eltünt, vagy megváltozott így ideidézem az írást is: 

"I. Gábor pere Győrben zajlik, most a mai fejlemény, hogy három ügyvédet kizártak, mert a PTE-n óraadóként oktatnak, így elfogultak lehetnek. Mindezt három év után." - így a cikk szó szerint. 

Mindkét témát jól meg fogom kommentálni, mert azért.

De majd holnap.