Árvíz elleni védekezés

2015.01.23 19:31

Na mostan ugye ígértem, hogy még egy dologról mesélek neked, már azon túl, hogy ügyvédek egy része kinyeserintve, amit az ügyész megfellebbezett, az ügyészség ezen vehemenciáját meg fél  város   nem érti, másik fele meg sír a röhögéstől rajta…

Hanem hogy a másik, hogy hétfőn kihallgatásra került egy tanú, méghozzá nem is egy akárki, hanem egy magasabb vezető beosztású közalkalmazott az egyetemről.

Hát ez nem semmi volt kérem szépen….  Képes volt közbeszerzéssel kapcsolatos kérdésekről  teljes bizonyossággal nyilatkozni, majd még ugyanazon napon ugyanilyen teljes bizonyossággal az ellenkezőjéről, majd mikor szembesítve lett azzal, hogy amit mond az ellentétes a törvény szövegével, akkor kijelentette, hogy ő ehhez tulajdonképpen nem ért szart se.  

De ám ez nem ám akárki volt ám, mondom: magasabb vezető beosztású lény. Állít, majd állítja az ellenkezőjét, majd kijelenti hogy nem ért hozzá….. öcsém, facsiga.

De várjál má’, mer’ van még….

Aszongya a lény: amúgy meg miért is baj az, hogy ő valamit valamiről leírt, és az nem állja meg a helyét, mert ellentétes a törvény szövegével. Hát hiszen lehetőség van arra, hogy amit ő leírt (műfajilag egy jelentés, és nem "külső") azzal szemben én észrevételt tegyek, és ha eztet megtettem volna, akkor ő eztet kijavította volna. Eztet.Ő. Ja.

Na mostan a jelentés 2010. május 28-án készült, engemet meg ugye pár napra rá elfogtak az ágyamban.

Hát akkor hogyan a bánatba is tudtam volna tenni erre észrevételt, kérdem én csökönyös alássan? Mert nekem egyik bv. intézetbe sem küldték meg…

Aztán idejön ez a lény, és aszongya 4 és fél évvel később, hogy mér’ nem tettem észrevételt.

Bájos mi?

Amúgy biztos lehetsz benne, hogy nem mondom meg ki volt az illető, aki akarja az már úgy is tudja.  

 Van itt egy kép a bejegyzés elején, az ilyent verik le cölöpnek árvíz idején.

Természetesen a kép és a fenti bejegyzés között semmi összefüggés, csak éppen ez került a kezembe véletlennyen.