Cicakaki a pörköltben

2014.10.05 11:48

 Megjelent a pecsistop.hu oldalon, hogy van nekem ez a kis blogom. (www.pecsistop.hu/regio/blogot-inditott-imhof-gabor/1267712/)

Gondoltam kicsit kiegészítem. Miközben ezt írtam, háromszor hagytam abba és mentem ki az udvarra, mert elment egy kocsi a ház előtt. Igen: félek, hogy megint elvisznek. Volt már ilyen. De nincs más választásom, írnom kell, mert ez a dolog belülről emészt. Szép  lassan elindul, valahol a gyomrom közepéből, és apránként felzabál. Nem sok választásom maradt. Ha kiírom magamból: lehet hogy elvisznek, ha nem akkor belepusztulok.  

Vissza a cikkhez:

A cikkíró is feszegeti azt a kérdést: mitől gurult el a gyógyszerem, és meghivatkozza az első bejegyzést arról a bizonyos narrátoros Clint Eastwood filmről, amiről megtudtuk miután láttuk,  hogy nincs is. (gabor-imhof.webnode.hu/news/elso-bejegyzes/) De ez csak egy apró momentum,  ez ennél sokkal messzibbre mutat.

Egyrészt: felmerül  a kérdés,  ha egy ilyen van (ami talán nincs is?), akkor mennyi ilyen lehet még abban a húszon-valahány órás anyagban. Ha a pörköltben találsz egy kis cicakakát, akkor nem szeded ki belőle, és eszed meg a többit, hanem az egészet vágod ki a kukába,  úgy,  hogy csak nyekken. (Éppen ezért én nem néztem, nem hallgattam meg a többit, de volt aki megnézte, és mesélte, hogy több ehhez hasonlót talált.)

Másrészt: nyilván ennek hatására feljelentést tettem az illetékes hatóságnál, és mivel ők is úgy gondolták, hogy  felmerült a bűncselekmény elkövetésének alapos gyanúja az ellenünk eljáró hatóság részéről, el is rendelték a nyomozást.  Majd nem sokkal később megszüntették a nyomozást, - és most kapaszkodj meg – azért, mert a feljelentés nem az arra jogosulttól származott. Érted ugye? Nem azért szüntették meg a nyomozást a manipulált felvétel miatt, mert nem merült fel azzal kapcsolatban bűncselekmény gyanúja, hanem azért, mert nem az arra jogosult tette a feljelentést. Ugyanakkor az is benne van a jogszabályban, hogy az ügyészség köteles feljelentést tenni, ha hivatali hatáskörében tudomására jutott információ alapján törvénysértést tapasztalt. Nemlát, nemhall, nembeszél.

Harmadrészt: az ellenünk folyó  nyomozás elrendelésének alapja éppen ezek a titkosszolgálati eszközökkel készített anyagok voltak, amibe a jelek szerint belekerült a cicakaki.

És még mindig nem a bírósági eljárásról írok, arról nem is fogok. De ennek az egész eljárásnak van két lezárt szakasza, a nyomozati szak és a vádemelési szak. Milyen nyomozás az ahol az elrendelés alapját ilyen u.n. bizonyítékok képezték. És a vádemelés előtt ezt az eljáró hatóságok hogyhogy nem vették észre? És mikor utólag észlelték  – mert észlelték – akkor miért nem tesznek semmit?

És akkor még írhatnék olyanokról is, hogy sorozatban készültek olyan másfél, két oldalas NNI-s kihallgatási jegyzőkönyvek, amik két-három óra alatt készültek el. Egy másfél oldalas, 12-es betűmérettel készült jegyzőkönyv leírása talán 30 perc. Mi történhetett a maradék másfél órában? Erre is van tippem, de ezt majd legközelebb.  

Persze mindenre van magyarázat, a fentiekre is.

Ez nem nyomozás volt, hanem takarítás.