Ja, összefonódás az nincs...

2014.10.02 10:36

Azután faggatózott egy alkalommal egy újságíró: igaz-e, hogy az ellenem folyó eljárást felügyelő ügyész (neve nem érdemel említést) cégének  szerződése volt az egyetemmel, és igaz-e, hogy azt a szerződést én mondtam fel? Fogalmam sem volt róla, de utána jártam, meg közben az atlatszo.hu oldalon is megjelentek ezzel kapcsolatos dokumentumok. Kiderült, hogy a nyomozás t felügyelő ügyész cégének a megbízási szerződése az én egyik intézkedésem hatására került felmondásra.  Minden olyan megbízási szerződés felmondásáról intézkedtem ugyanis, amelyik nem közbeszerzés útján került megkötésre, és mivel ez sem úgy volt megkötve, hát felmondásra került. (Én speciel nem tudtam, hogy ez az ügyész cége.) Majd eltávolításom után – amit ugyanez az ügyész irányított a TEK közreműködésével – röviddel a szerződés a cégével – közbeszerzés nélkül -  újra lett kötve, és azóta is fennáll. 

Ne magyarázza már be nekem senki, hogy a kettő nem függ össze.